Kesätyö 2023

Kiitos kesätyöhakemuksista, valintaprosessi etenee. Ilmoitamme valituille hakijoille 5.5.2023 mennessä.

Näin ilmoitimme: Haluaisitko kesätyöhön Muuruveden Kotiseutumuseolle? Työ on monipuolista museoapulaisen työtä, asiakaspalvelua ja museo-opastusta, välillä on tartuttava imuriinkin. Kesätyöntekijä on mukana myös tapahtumajärjestelyissä 15.7.2023 vietettävää yhdistyksemme 60-v juhlaa varten. Satamakahvila Muruun tarvitsemme apua 17.-23.7.2023.

Kesätyön kesto on kymmenen työpäivää, jotka voivat sijoittua pidemmälle ajalle sopimuksen mukaan. Työpäivän pituus on kuusi tuntia museon aukioloaikoina. Museo on avoinna päivittäin pääsääntöisesti klo 10-18 välisenä aikana.

Jos olet 14-17 vuotias, kiinnostunut paikallishistoriasta, olet oma-aloitteinen ja reipas , etkä vierasta asiakaspalvelua, lähetä hakemuksesi. Sinulla pitäisi olla Kuopion kaupungin myöntämä kesätyöseteli, jolla saamme 300 Euron tuen kaupungilta. Yhden nuoren palkkaamme OP:n kesäduunikampanjan tuella.

Palkka 10 työpäivän jaksolta on 450 Euroa ja lisäksi lomakorvaus.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 14.4.2023 osoitteella kotiseutuyhdistys.muuruvesi [at}gmail.com. Lisätietoja varten voit halutessasi soittaa 050-547 37 88 Anna Koivukoski.