Kesätyö 2024

Tarjoamme kesätyötä Muuruvedellä neljälle koululaiselle ensi kesänä. Oletko 15-17 vuotias ja halukas työskentelemään Muuruveden Kotiseutumuseolla ja Satamakahvila Murussa asiakaspalvelutehtävissä? Palkkaamme yhden työntekijän OP Pohjois-Savon kesäduuni -tuella ja kolme kesätyöntekijää Kuopion kaupungin kesätyö -seteli -tuella.

Hae kesätyöpaikkaa alla olevalla yhteystietolomakkeella tai lähetä hakemuksesi sähköpostilla osoitteeseen kotiseutuyhdistys.muuruvesi(at)mail.com, viimeistään 31.3.2024. Voit myös soittaa Anna Koivukoski, 050-547 37 88, niin kerron lisätietoja tehtävästä.

Kesätyön kesto on kaksi viikkoa, tai 10 kuuden tunnin työpäivää erikseen sovittuina päivinä. Työtehtävät ovat monipuolisia ja osallistut Museolla asiakkaiden vastaanoton ja opastamisen lisäksi mm. näyttelyiden rakentamiseen ja päivittäisiin tehtäviin. Opastamme tehtäviin ja olemme tukenasi.

Palkka on kymmeneltä työpäivältä 450 Euroa + lomakorvaus.

Lähetä hakemuksesi heti, haastattelemme halukkaita kesätyöntekijöitä sitä mukaa kun saamme hakemuksia. Lopullisen valinnan teemme 17.4.2024 mennessä.